"זה טבח, לא מעכלים": תושבת נתיב העשרה בעדות קורעת לב

מהדורת הבוקר 1 Comment on "זה טבח, לא מעכלים": תושבת נתיב העשרה בעדות קורעת לב

יפעת בן שושן מנתיב העשרה מעידה בבכי ב'מהדורת הבוקר' בקול חי: "בבוקר הסתכלתי על השמים לכיוון עזה ואני רואה שובלים. צעקתי לילדים, ירדנו לממ"ד ורגע לפני זה מקבלים הודעה לנעול את הבתים ושיש מחבלים ביישוב. הבנו שאנחנו באירוע אחר"

צילום: Yonatan Sindel/Flash90
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

יפעת בן שושן, תושבת נתיב העשרה סיפרה לבצלאל קאהן במהדורת הבוקר (ראשון) על השעות הקשות. "קמנו בבוקר שמחת תורה, הסתכלתי על השמים לכיוון עזה ואני רואה שובלים. אנחנו כל כך קרובים לרצועה שאנחנו תמיד שומעים את השיגורים לפני הצבע אדום. צעקתי לילדים כנסו מהר לממ"ד. ארבעתנו יורדים לממד ורגע לפני זה מקבלים הודעה לנעול את הבתים והממדים כיוון שיש מחבלים ביישוב. הבנו שאנחנו באירוע אחר והשיגורים היו רק הסחה".

"מהרגע הזה היינו ככה ב-11 שעות של חוסר ודאות, שיגורי צבע אדום ושומעים הרבה מאוד ירי מנשק קל, צרורות, מבינים שיש מחבלים ביישוב. אנחנו ללא חשמל, ללא תקשורת וללא אוויר. כל מה שנשאר לנו זה להתפלל שידלגו על הבית שלנו. דילגו. רק אחר הצהריים כשהצלחתי לתקשר עם ההורים שלי אני מבינה שקיבלתי אותם במתנה. ירו להם על הבית. רק אחר הצהריים ראיתי שאמא שלי שלחה לי ב-8 בבוקר הודעה שיורים להם על הבית ושאני אזעיק עזרה". 

בן שושן המשיכה בעדות הקשה: "מסתכלים על רשימת ההרוגים ביישוב. 15 נרצחים. אף אחד לא מעכל. מטובי אנשינו. עשו פה טבח. אני בדרך כלל לא טיפוס מיליטנטי בפתרונות לדבר הזה, אבל הם יצטרכו לתת על זה את הדין ואני מאחלת שזה יקרה כמו שצריך".



1 תגובות

מיין תגובות